torsdag 2 februari 2012

           
                                    ies-sf-english-4toeso.wikispaces.com

Under onsdagen hade Henry lektion i Wordpress och jag många bra tips. Lyxigt att vi var så få, det fanns utrymme för att fråga och gå igenom det jag ville. Känner mig sugen på att utforska WP ännu mer, ev. ska jag ge mig på att knacka lite kod...

Torsdagens pass där David visade hur han byggt sin blogg inspirerade mig ännu mer gällande kodning.
Har varit inne och pillat lite med koder en gång tidigare, det var när jag skulle fixa mitt labelcloud till bloggen. Här finns en bra tutorial om du vill ha en sådan. Efter det lilla passet var det dags för Illustrator och många roliga övningar, vi gjorde b la hamburgerdesign och hårdrocksloggor. Jag gillar verkligen hårdrocksloggor, blir så nostalgisk.

1 kommentar:

  1. Lägg av...låter som en kurs för mig. Ska bli spännande att följa dig här under våren och norpa åt mig dina bästa tips. /Malin som är tillbaka i verkligheten

    SvaraRadera