torsdag 8 mars 2012

Vem är jag?

 


  En av de viktigaste sakerna jag tar med är - visa direkt vad du säljer/representerar. Hur är det med första intrycket, hur lång tid har man på sig? En resurs får inte vara för många klick bort, inte heller kan den visa en bild och sedan handlar om något helt annat. Det är som att välta klassrummet, Pang - där har vi anslaget, bilden, som direkt signalerar vem du är. Men det är inte helt lätt att värdera varje bild, det tar tid.

Själv börjar jag få en bild i huvudet över hur anslaget på sidan ska se ut. I helgen stundar  fotografering och styling av familjen. Tillsammans får vi klura på hur vi vill profilera oss, vilket intryck och stämning vill vi signalera?

2 kommentarer:

  1. Vilka bra tankar! Så där borde alla tänka när man skapar en resurs :)

    /Linda

    SvaraRadera
  2. Spontant känner jag att mina tankar blev lite av en röra i stället för att bli besvarade. Att sortera bland alla tankar och idéer som dök upp kommer som du säger, ta tid.
    Men oj vad inspirerande och centralt!

    SvaraRadera